گزارش یک اکران سینمایی با حضور بچه‌ها؛

بچه‎‌ها تولد «لوپتو» را در «فیلم بازی» جشن گرفتند | سریال «بچه زرنگ» در راه است

مراسم رونمایی پوستر فیلم لوپتو و آغاز اکران آن در سینما فلسطین با حضور عوامل این انیمیشن سینمایی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۶۱۲۲
نویسنده زهرا بذرافکن

بچه‎‌ها تولد «لوپتو» را در «فیلم بازی» جشن گرفتند | سریال «بچه زرنگ» در راه است

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین؛ آیین آغاز اکران سینمایی انیمیشن «لوپتو» به کارگردانی عباس عسگری برای گروه سنی کودک و نوجوان با حضور دانش آموزان دبستانی صبح امروز 17 آبان در سینما فلسطین تهران برگزار شد.

در این مراسم شخصیت‌های انیمیشن در قالب سه عروسک، مجری برنامه، نازنین پیرکاری را همراهی کرده و همچنین در بخشی از مراسم شخصیت‌هایی با گریم کاراکترهای این انیمیشن ترانه‌های فیلم را اجرا کردند که با همراهی پرشور میهمانان کوچک این مراسم همراه شد.

سپس از مدیران حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نماینده وزارت آموزش و پرورش دعوت شد تا به بیان سخنانی بپردازند.

در آغاز امیر مافی، مدیر مرکز انیمیشن سوره خطاب به کودکان حاضر در برنامه بیان کرد که به شما قول می‌دهم از امسال تا چهار سال آینده هر سال یک انیمیشن برای شما به اکران درآید.

همچنین حامد علامتی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان داشت: از حوزه هنری کودک و نوجوان تشکر می‌کنم که با مجموع عوامل و همکاران این برنامه را تدارک دیدند به علاوه، سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی هم کمک کرد. وی در ادامه خطاب به کودکان گفت: کانون به شما این قول را می‌دهد که سالانه یک سریال انیمیشن به شما هدیه کند؛ هم اکنون سریال بچه زرنگ در دست ساخت و آماده سازی است.

در ادامه محمدصالح مذنبی، سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از عوامل فیلم لوپتو، اظهار داشت: زمانی که سرود «سلام فرمانده» پخش می‌شد کسی فکر نمی‌کرد بچه‌ها در مدارس با چنین اعتماد به نفسی خود را برای ساخت ایران اسلامی آماده کنند. وی سپس از حضار دعوت کرد تا بایستند و آینده سازان ایران را تشویق کنند؛ همچنین به پاس قدردانی از معلمان مجددا حضار و میهمانان کوچک برنامه را به ایستادن برای تشویق ایشان دعوت کرد.

در ادامه حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی سوره اظهار کرد: قدر خودتان را بدانید، از تماشای لوپتو لذت ببرید و اگر از فیلم خوشتان آمد دیدن آن را به دیگران هم توصیه کنید.

تهیه کننده فیلم، محمدحسین صادقی در ادامه بیان کرد: تلاشمان تولید یک انیمیشن شاد و جذاب برای شما بوده است و امیدوارم از دیدن آن لذت ببرید. سپس ادامه داد: آقای عسگری کارگردان این فیلم که چند سال برای تولید آن زحمت کشید، حالا خداوند به او فرزندی عطا کرده است که کمی بیمار است از شما می‌خواهم برای شفای فرزند او و تمامی بیماران دعا کنید.

در این مراسم به نشانه آغاز تولد انیمیشن «لوپتو» مهدی دادامان، رئیس حوزه هنری زنگ لوپتو را نواخت. همچنین از پوستر این فیلم نیز با حضور محمدصالح مذنبی، سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، حامد علامتی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امیر مافی مدیر مرکز انیمیشن سوره و ... رونمایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها